⁉️چرا برای حل مشکلمان وقتی ما میتوانیم شفاهی دعا کنیمو از خدا بخواهیم ، باید به دعانویس مراجعه کنیم و دعای کتبی بگیریم؟!

 اولا دوستان عزیز ، دعا چه شفاهی و چه کتبی ، یعنی طلب کمک و درخواست از خداوند . دعای کتبی هم در اصل طلب کمک از خداست و دعانویس فقط وسیله و واسطه هست.

 

 

دوما موضوع فقط نوشتن و گرفتن دعا نیست. اگر شخص زیر سحر یا طلسم باشه چه کسی میتونه این رو تشخیص بده و باطل کنه؟ شخصی که بخاطر سحر و طلسم ، حال جسمی و حتی روحیه اش به هم ریخته ، و هر چی دکتر هم میره و هر چی آزمایش میده چیزی معلوم نمی شه ، و از نظر پزشکی تشخیصی داده نمی شه، باید به کی مراجعه کنه؟ شخصی که جن زده شده اگه پیش دکتر فوق تخصص مغز و اعصاب هم بره ، آیا بهش میگند که شما جن زده شدید ؟ آیا میتوانند تشخیص بدند؟ هزار تا عیب و ایراد مغزی و عصبی روی بنده خدا میزارند و دو هزار تا اعصاب و روان به خوردش میدن، بعد از چند ماه هم کارش به آسایشگاه روانی کشیده می شه.

 

 

و سوما ، هر چیزی در این دنیا و کائنات آثاری داره . وقتی دعایی روی کاغذ نوشته میشه ، در اصل یک چیزی خلق شده و دستوری به موکلین آن دعا داده می شه که کار مورد نظر رو انجام بدن ، و هر چیزی که خلق می شه ،یکسری آثار در کائنات به وجود میاره . شاید شنیده باشید که  بعضی از غربی ها که اعتقادی به دعا نویسی ندارند ، ولی میگند هر آرزویی دارید روی کاغذ بنویسید و در صندوقچه ای نگهداری کنید. بله دعای شفاهی هم آثار داره ، ولی دعای کتبی ، چون در نظام طبیعت و کائنات چیز جدیدی خلق شده ، به ناچار و بخاطر وجود قانون عمل و عکس العمل ، که هر عملی عکس العملی داره، کائنات مجبوره هر چه زودتر جواب بده .

 

اینکه میگیم کائنات ، منظورمان همون موکلین هستند. همانطور که میدانید ، خداوند تمام امورات جهان رو توسط موکلین اداره میکنه . این موکلین هستند که امورات جهان رو انجام میدهند و کارهای اجرایی بر عهده موکلان هست .

 

 

 


بزرگترین سایت دعانویسی توسط استاد بزرگ ابو داوود الحنین(تضمینی) کائنات ,موکلین ,چیزی ,کتبی ,مراجعه ,دعای ,امورات جهان ,موکلین هستند ,دعای کتبی ,مراجعه کنیم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بیوگرافی ZIBACHIZ هر چی که بخوای رسا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. مسافرت مجله اینترنتی پرستو آپشن خودرو | استریو آرام کلاچای موزیک پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان