امروزه استفاده از دکل برای بالا بردن سطح دید دوربین بسیار اهمیت پیدا کرده است. دکل دوربین مداربسته اسپید دام یکی از انواع مختلف  دکل دوربین است که برای نوع خاصی از دوربین ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله ما این دکل و طراحی آن بیشتر آشنا خواهید شد.

دکل دوربین اسپید دام

دکل دوربین مداربسته اسپیددامدکل دوربین مداربسته اسپیددام

http://aytaak.ir/%d8%af%da%a9%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%a7%d9%85/

نوعی دکل منوپل است که برای بالا بردن برد و دید دوربین مورد استفاده مصرف کنندگان این نوع دوربین قرار می گیرد. دکل منوپل دوربین نوعی دکل تک پایه است که نیاز به فضای زیادی برای نصب آن نیست و به سادگی و آسانی در محدوده کم قابل نصب و بهره برداری است. این ویژگی به علت قیمت بالای زمین در مناطق شهری این نوع دکل را به دکلی بسیار مناسب و پرطرفدار تبدیل نموده است.

اما توجه نمایید که نصب آسان و ساده دکل دوربین اسپید دام به این معنا نیست که قابلیت استفاده برای چند دوربین و یا تحمل بارگیری زیاد را دارد. این نوع دکل ها معمولا در مکان هایی نصب می شوند که بتوان با جرثقیل در محل تردد نمود. بدون جرثقیل نصب این دکل نیز غیر ممکن خواهد  بود.

 

 

 

نکات مهم هنگام نصب دکل دوربین مداربسته اسپید دام

هنگامی که برای دوربین اسپید دام اقدام به نصب دکل می کنید باید به مواردی نیز توجه شود. این توجه باعث افزایش بهره وری و عمر دکل می شود.

  • توجه به میزان ورزش باد و شدت ورزش باد.
  • کاربرد دکل دوربین.
  • قرار گرفتن در مکان های پر ارتعاش.
  • ارتفاع دکل.
  • نوع دکل دوربین اسپید دام

این نوع دکل ها بیشتر به صورت ساده، نردبانی و یا سبد دار طراحی و ساخته می شوند. این نوع طراحی ها بسته به محل و سلیقه مشتری متفاوت خواهد بود. در صورتی که منطقه نصب دکل شرایط جوی خشکی داشته باشد. می توان از دکل با جنس بدنه آهن سیاه استفاده نمود. این نوع هزینه زیادی نیز در بر ندارد. اما در صورتی که نصب دکل در مناطق پر باران و مرطوب باشد. باید حتما از دکل با پوشش گالوانیزه  استفاده نمود. این پوشش به عمر و مقاومت دکل اضافه می نماید.

 


۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴ 
جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت دکل اسپید دام با ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۷۲   –   ۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۸۷

 

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک  http://aytaak.ir/


طراحی و اجرای شبکه ، لینک رادیویی، دکل مهاری دوربین ,اسپید ,استفاده ,توجه ,طراحی ,مداربسته ,دوربین اسپید ,دوربین مداربسته ,مداربسته اسپید ,استفاده نمود ,دوربین قرار ,دوربین مداربسته اسپید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجمن علمی- پژوهشی کلام اسلامی سایت جامع سرگرمی ۰ دستمال وبسایت شخصی سهند رشیدی سایت افزایش فالوئر سایبریسم DJARK OFFICIAL